Menší reklama na Facebooku

Věrka Točínová, 24. 4. 2012

Pokud jste se od 11.4 nedostali k tvorbě nebo úpravě reklamního textu na Facebooku, tak o tom možná ani nevíte. V tichosti, zato poměrně radikálně Facebook změnil jak rozměryobrázku, tak počet znaků textu.

Zatímco předtím vypadal text takto:

Nyní vypadá takto:

Zdroj: Inside Facebook

Česky řečeno; velikost nadpisu zůstala stejná (25 znaků). Text inzerátu se zmenšil ze 135 znaků na 90 znaků. Velikost obrázku se zmenšila z 110×80 pixelů na 99×72 pixelů.

Máme pro vás ale dvě dobré zprávy:

1. Původní reklamy zůstanou nezměněné (Facebook je neusekne.). Stačí, když je nebudete měnit. Časem se ale změně nevyhnete, a pak budete muset využít nový formát.

2. Obrázek pro vás Facebook sám zmenší, pokud nahrajete původní velikost 110×80 pixelů. Nakolik to obrázek poškodí, už musíte rozhodnout sami.

Tento formát víceméně navazuje na změnu v počtu zobrazených inzerátů. Již v lednu Facebook začal testovat zobrazování 7 inzerátů na stránku. Nyní se prostor ještě zvětšil.

Komentáře nejsou povoleny.