Tichá, ale ne neočekávaná změna v Google Ad Rank: Používejte Ad Extensions

Daniel Zaiček, 28. 10. 2013

Google oznámil důležitou změnu v hodnocení Ad Rank, díky kterému se v systému AdWords určuje, na jaké pozici se zobrazí vaše reklama ve výsledcích vyhledávání.

Příklad: Jestliže dvě jinak identické reklamy se stejným skóre kvality a maximálním bidem, budou stát proti sobě, bude reklama s Ad extension na vyšší pozici, než ta bez Ad extension.

Podle Googlu mohou mít reklamy s rozšířeními nižší cenu za proklik (CPC) a vyšší míru prokliku (CTR), zatímco reklamy bez rozšíření mohou očekávat zvýšení ceny za proklik (CPC). Google tlačí na používání ad extensions v reklamách. Nyní, když mají vliv na hodnocení reklamy, budou muset inzerenti začlenit Ad extensions do svých kampaní.

Není potřeba se ale bát jaké Ad extensions vybrat. Google pomáhá automaticky vybrat takové, které byste měli použít, na základě nejlepšího CTR.

Aktuálně jsou v AdWords tyto možnosti Ad extensions:

  • Location Extension – pomohou spotřebitelům najít nejbližší obchod
  • Call Extension – umožní uživatelům se telefonicky spojit přímo s vaší firmou
  • Sitelinks – umožňují propagovat další stránky vašeho webu
  • Social Annotations – informují kolik followerů má vaše firma na Google+
  • Seller ratings – ukazují hodnocení vaší firmy
  • App Extensions – zobrazují odkaz na aplikaci
  • Review Extensions – můžete prezentovat své pozitivní recenze a hodnocení

Pokud se chcete pustit do nastavení rozšíření, tak pro vás Google připravil stránku, kde najdete pomoc jak je správně nastavit.

Komentáře nejsou povoleny.